Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (10)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Ремез Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 27
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Ремез Н. С. 
Деформирование горной породы при взрыве цилиндрического заряда в соосной полости, заполненной жидкостью / Н. С. Ремез // Приклад. механика. - 1999. - 35, № 3. - С. 83-88. - Библиогр.: 12 назв. - рус.

Розглянуто питання впливу водної оболонки навколо циліндричного заряду вибухової речовини на параметри ударних хвиль в твердих гірських породах. В рамках механіки суцільного середовища розглядається зв'язана задача для системи продукти детонації - вода - гірська порода. Для продуктів детонації використане двучленне ізентропічне рівняння стану, для води - рівняння типу Тета. Гірська порода моделювалась пружньопластичним дилатансійним середовищем. Поставлена задача розв'язувалась чисельним методом. На прикладі пісчаника і алевроліту вивчено залежність розвитку хвильових процесів і розмірів зони дрібнення від радіуса водної оболонки.


Індекс рубрикатора НБУВ: И133-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29095 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Лучко І. А. 
Моделювання поширення циліндричних ударних хвиль у шаруватих грунтових масивах / І. А. Лучко, Н. С. Ремез // Вісн. Нац. техн. ун-ту України "Київ. політехн. ін-т". Сер. "Гірництво". - 1999. - Вип.1. - С. 6-14. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

В рамках модели твердой пористой многокомпонентной вязкопластичной среды с переменным коэффициентом объемной вязкости разработана методика моделирования динамического поведения слоистого грунтового массива под действием взрыва цилиндрического заряда взрывчатого вещества.


Індекс рубрикатора НБУВ: И133-31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29126 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Луговой П. З. 
Упруговязкопластическое деформирование подкрепленных оболочек вращения при нестационарном нагружении / П. З. Луговой, В. Ф. Мейш, Н. С. Ремез // Приклад. механика. - 2000. - 36, № 9. - С. 90-96. - Библиогр.: 18 назв. - рус.

У рамках геометрично і фізично нелінійної теорії оболонок типу Тимошенка розглянуто задачу пружнов'язкопластичної поведінки дискретно підкріпленої оболонки за умови вісесиметричного нестаціонарного навантаження. Напружено-деформівний стан конструкції вивчено в рамках інкраментальної теорії пластичної течії з кінематичним зміцненням і динамічною умовою течії, яка враховує динамічну в'язкість конструкції. Як приклад розглянуто нестаціонарну поведінку жорстко защемленої підкріпленої оболонки за дії вісесиметричного імпульсного навантаження, нормального до поверхні оболонки. Одержано залежності прогину від часу та простору.


Індекс рубрикатора НБУВ: В251.33 + В251.649.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29095 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ремез Н. С. 
Динамічна поведінка багатокомпонентного в'язкопластичного середовища під дією вибуху циліндричного заряду скінченної довжини / Н. С. Ремез, А. І. Лучко // Пробл. охорони праці в Україні. - 2002. - Вип. 6. - С. 69-74. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Наведено результати числового розв'язання двовимірної задачі про поширення ударних хвиль у грунтових масивах з урахуванням хвильових процесів у продуктах детонації. Як модель грунту вибрано тверде багатокомпонентне в'язкопластичне середовище зі змінним коефіцієнтом в'язкості. Зображено поля тиску в продуктах детонації та грунті, що характеризують основні закономірності хвильових процесів за вибухових навантажень у грунтах.


Індекс рубрикатора НБУВ: И133.03

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70736 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Лучко І. А. 
Динамічна поведінка грунтових масивів під дією вибухів циліндричних зарядів нових промислових сумішевих вибухових речовин / І. А. Лучко, Н. С. Ремез, А. І. Лучко // Пробл. охорони праці в Україні. - 2007. - Вип. 14. - С. 86-91. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Викладено результати числового моделювання поведінки грунтових масивів (глини й суглинків) під дією вибуху циліндричних зарядів традиційних (грамоніт 79/21 та ігданіт) і нових промислових сумішевих вибухових речовин. Доведено, що параметри вибухових хвиль у ближній зоні нових промислових сумішевих вибухових речовин порівнянні з такими ж параметрами від традиційних вибухових речовин, а в середній та дальній зонах перевищують їх.


Індекс рубрикатора НБУВ: И133.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70736 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Ремез Н. С. 
Деформування вибухом грунтів зі змінною в'язкістю з урахуванням їх взаємодії з перешкодами та елементами конструкцій : Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.15.09 / Н. С. Ремез; НАН України. Ін-т гідромеханіки. - К., 2004. - 44 c. - укp.

Розвинуто модель грунту як твердого пористого багатокомпонентного в'язкопластичного середовища зі змінним коефіцієнтом в'язкості за ударних (вибухових) навантажень. Досліджено нестаціонарну взаємодію ударних хвиль з грунтовими середовищами та елементами розміщених у них конструкцій за наявності хвильових процесів у продуктах детонації під час вибухів сферичних і циліндричних зарядів вибухових речовин (ВР) з урахуванням у зв'язаних математичних постановках задач нелінійних ефектів: інтенсивних ударних хвиль, необоротних об'ємних деформацій, в'язких властивостей середовища, великих прогинів і формозмін елементів конструкцій, ускладнених контактних умов на рухових деформівних поверхнях. Розвинуто числові методи розв'язання динамічних задач про поширення ударних вибухових хвиль у середовищах з нелінійностями фізичного та геометричного характеру. Здійснено модифікації відомих різницевих схем, що розширює їх можливості за числового розв'язання одно- і двовимірних нелінійних задач нестаціонарної взаємодії ударних хвиль з елементами конструкцій і навколишніми грунтовими середовищами та такими, що їх заповнюють. Розроблено нові числові методики й алгоритми, адаптовані до особливостей досліджуваного класу задач, що дозволяють одержувати розв'язок у рухомих областях з виділенням контактних і вільних поверхонь. Наведено розв'язки задач про взаємодію ударних хвиль з однорідними, шаруватими та мерзлими грунтовими масивами та розміщеними в них елементами конструкцій за внутрішнього та зовнішнього вибухового навантаження з комплексним урахуванням нелінійних ефектів. Виявлено якісні та кількісні


Індекс рубрикатора НБУВ: И133-31 + Н581.123

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА332376 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Ремез Н. С. 
Оценка сейсмической безопасности по данным моделирования процессов взаимодействия волн при короткозамедленном взрывании цилиндрических зарядов / Н. С. Ремез, В. В. Бойко, Ю. А. Ященко // Пробл. охорони праці в Україні. - 2009. - № 17. - С. 41-48. - Библиогр.: 15 назв. - рус.

Теоретично досліджено механізм взаємодії хвиль напруги та характеру розподілу сейсмохвиль у разі вибуху групи зарядів циліндричної симетрії в гірській породі. Проведено числове моделювання дії вибуху групи зарядів циліндричної симетрії у гірському масиві. За результатом проведених досліджень розроблено математичну модель, алгоритм і програму для числового розв'язання завдання про хвилеву взаємодію групових вибухів циліндричних зарядів.


Індекс рубрикатора НБУВ: И133.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70736 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Ремез Н. С. 
Чисельні методи розв'язання навчальних і науково-технічних задач : навч. посіб. : [у 2 ч.]. Ч. 1 / Н. С. Ремез, І. А. Лучко, В. Ф. Мейш. - К., 2011. - 211 c. - Бібліогр.: с. 211 - укp.

Визначено основні підходи до побудови числових алгоритмів розв'язання звичайних диференціальних рівнянь. Розглянуто одно- та багатокрокові методи розв'язання диференціальних рівнянь. Описано особливості застосування числових методів до розв'язання звичайних диференціальних рівнянь для задач, які виникають в сучасній техніці. Наведено опис комп'ютерної системи MATLAB і особливості її застосування.


Індекс рубрикатора НБУВ: В192.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В354058/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Ремез Н. С. 
Чисельні методи розв'язання навчальних і науково-технічних задач. Ч. 2 / Н. С. Ремез, І. А. Лучко, В. Ф. Мейш; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". - К., 2011. - 248 c. - Бібліогр.: с. 248 - укp.

Викладено основні етапи розв'язання задач числовими методами. Наведено елементи теорії похибок. Розглянуто основні числові методи розв'язання лінійних і нелінійних рівнянь. Запропоновано для розв'язання систем лінійних алгебричних рівнянь метод Гаусса, метод LU-розкладу, ітераційні методи. Розглянуто для нелінійних рівнянь метод простої ітерації та метод Ньютона з умовами їх збіжності. Розкрито питання числової інтерполяції та числового інтегрування функцій. Розглянуто питання застосування сплайн-апроксимації функцій.


Індекс рубрикатора НБУВ: В192.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В354058/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Оцінка якості блочної сировини та облицювальної продукції з природного каменю : навч. посіб. для студ. ВНЗ. Ч. 1 / В. В. Коробійчук, А. О. Криворучко, Н. С. Ремез, К. К. Ткачук, Р. В. Соболевський; Житомир. держ. технол. ун-т, Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т" . - Житомир, 2012. - 185 c. - Бібліогр.: с. 184-185 - укp.

Розглянуто основні поняття про показники якості продукції. Висвітлено методи визначення показників якості. Охарактеризовано систему управління якістю продукції. Наведено сучасні технічні вимоги промисловості до природного облицювального каменю та виробів з нього.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н308.4 я73 + Н311 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В354473/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Ремез Н. Д. 
Професійні компетенції педагогічних працівників, залучених до адміністрування зовнішнього незалежного оцінювання в пунктах тестування / Н. Д. Ремез // Наука і освіта. - 2009. - № 10. - С. 145-150. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто проблему підготовки педагогічних кадрів, залучених до адміністрування зовнішнього оцінювання навчальних досягнень випускників загальноосвітніх навчальних закладів у пунктах тестування. Акцентовано увагу на вітчизняних і міжнародних документах, що стосуються якості та стандартизації педагогічного тестування й оцінювання. Виокремлено три групи міжнародних стандартів: технічні, концептуальні та вимоги до професійної відповідальності різних категорій учасників процесу оцінювання. Проаналізовано поняття "компетенція-компетентність", зазначено неприпустимість ототожнення компетентності зі знаннями, вміннями, навичками. Розкрито роль Українського центру оцінювання якості освіти у розробці документів для якісної підготовки працівників, залучених до проведення (адміністрування) зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО). Охарактеризовано компетентності, якими вони повинні володіти. Визначено критерії готовності фахівців до адміністрування ЗНО, а також показники цієї готовності та методики її перевірки.

Рассмотрена проблема подготовки педагогических кадров, привлеченных к администрированию внешнего оценивания учебных достижений выпускников общеобразовательных учебных заведений в пунктах тестирования. Сосредоточено внимание на отечественных и международных документах, касающихся качества и стандартизации педагогического тестирования и оценки. Выделены три группы международных стандартов: технические, концептуальные и требования к профессиональной ответственности различных категорий участников процесса оценки. Проанализированы понятия "компетенция-компетентность", указано недопустимость отождествления компетентности со знаниями, умениями, навыками. Определена роль Украинского центра оценивания качества образования в разработке документов для качественной подготовки работников, привлеченных к проведению (администрированию) внешнего независимого оценивания (ВНО). Охарактеризованы компетентности, которыми они должны обладать. Определены критерии готовности специалистов к администрированию ВНО, а также показатели этой готовности и методики ее проверки.

The problem of training teachers involved in the administration of the external evaluation of educational achievements of graduates of secondary schools in paragraphs testing. Concentrated on domestic and international instruments relating to the quality and standardization of teacher evaluation and testing. Three groups of international standards: technical, conceptual and requirements for the professional responsibilities of the various categories of the evaluation process. Analyzed the concept of competence-competence", stated the inadmissibility of the identification of competencies with the knowledge, skills. Defined the role of the Ukrainian Center for evaluation of the quality of education in the development of instruments for quality training for employees involved in the conduct of (Administration) of external independent evaluation (UPE). Characterized by competence, they should have. The criteria of availability of specialists to the administration of UPE, as well as indicators of the availability and method of its verification.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.42 + Ч421.448

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Ремез Н. Д. 
Експериментальна модель підготовки вчителів гуманітарних дисциплін у післядипломній освіті до тестового оцінювання навчальних досягнень учнів / Н. Д. Ремез // Наука і освіта. - 2011. - № 2. - С. 103-108. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто структуру феномену "готовність вчителів гуманітарних дисциплін" до тестового оцінювання навчальних досягнень учнів. Виділено три взаємопов'язані компоненти: мотиваційний, змістовий, процесуальний. Визначено та виокремлено рівні готовності вчителів гуманітарних дисциплін до тестового оцінювання. Наведено експериментальну модель підготовки вчителів гуманітарних дисциплін до тестового оцінювання навчальних досягнень учнів. Визначено та показано коннект елективного курсу "Тестове оцінювання навчальних досягнень учнів у межах дисциплін гуманітарного циклу", етапи його реалізації. На основі порівняння кількісних та якісних показників констатувального та формувального етапів дослідження, на останньому з яких здійснювалась реалізація креативної моделі, засвідчено її ефективність та актуальність.

Рассмотрена структура феномена "готовность учителей гуманитарных дисциплин" к тестовой оценке знаний учащихся. Выделены три взаимосвязанных компоненты: мотивационный, содержательный, процессуальный, конкретизированы уровни готовности учителей гуманитарных дисциплин к тестовому оцениванию. Представлена экспериментальная модель подготовки учителей гуманитарных дисциплин к тестовому оцениванию учебных достижений учащихся. Определен и представлен коннект элективного курса "Тестовое оценивание учебных достижений обучающихся в рамках дисциплин гуманитарного цикла", этапы его реализации. На основе сравнения количественных и качественных показателей констатирующего и формирующего этапов исследования, на последнем из которых осуществлялась реализация креативной модели, засвидетельствована ее эффективность и актуальность.

The article demonstrates an experimental model of training humanities teachers in postgraduate education for testing academic achievements. The author presents some results of stating and forming experiments: scientifically substantiates pedagogical conditions of training humanities teachers' in postgraduate education for testing students' academic achievements.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.284 + Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Ремез Н. 
Секрети самоврядування в Рішельєвському ліцеї / Н. Ремез // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2006. - № 3. - С. 53-55. - укp.

Розглянуто досвід створення органу учнівського самоврядування ліцеєм м. Одеса, в якому було проведено анкетування і ділова гра ліцеїстів щодо ставлення їх до ідеї створення такого органу. В результаті заходів протягом 5-ти років у ліцеї працює парламент ліцею, до складу якого входять найкращі учні ІІ - ІV курсів. Стисло охарактеризовано виховну роботу в ліцеї.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.431 + Ч424(4УКР)714.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Анісімов А. Ю. 
Особливості менеджменту зовнішнього незалежного оцінювання на регіональному рівні / А. Ю. Анісімов, Н. Д. Ремез // Наша шк.. - 2011. - № 3. - С. 32-35. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено особливості організації управління процесом проведення зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) на регіональному рівні, розглянуто загальні та специфічні функції менеджменту ЗНО сформованими численними тимчасовими колективами у створених на базі навчальних закладів пунктах тестування. Окреслено основні завдання підготовки педагогічних працівників до оцінювання навчальних досягнень учнів: розвиток мотивації до якісного оцінювання навчальних досягнень учнів; формування усвідомленого ставлення до участі в адмініструванні ЗНО навчальних досягнень; розуміння сутності базових понять, зокрема: тест, процедура оцінювання, об'єкт оцінювання, метод, зміст, інструментарій тощо; вивчення та запам'ятовування основних компонентів технологічного циклу тестування. Наведено схему управління процесом ЗНО на регіональному рівні (на прикладі організації ЗНО в Одеському РЦОЯО). Підсумовано, що управління процесом проведення ЗНО навчальних досягнень випускників ЗНЗ на регіональному рівні виконує як загальні функції, властиві управлінню освітньою сферою, так і специфічні функції менеджменту зовнішнього оцінювання.

Освещены особенности организации управления процессом проведения внешнего независимого оценивания (ВНО) на региональном уровне, рассмотрены общие и специфические функции менеджмента ВНО сложившимися многочисленными временными коллективами в созданных на базе учебных заведений пунктах тестирования. Очерчены основные задания при подготовке педагогов к оцениванию учебных достижений учащихся: развитие мотивации к качественной оценке знаний учащихся, формирование осознанного отношения к участию в администрировании ВНО учебных достижений; понимание сущности базовых понятий, в частности: тест, процедура оценки, объект оценки, метод, содержание, инструментарий и т. д.; изучение и запоминание основных компонентов технологического цикла тестирования. Приведена схема управления процессом ВНО на региональном уровне (на примере организации ВНО в Одесском РЦОКО). Подытожено, что управление процессом проведения ВНО учебных достижений выпускников общеобразовательных учебных заведений на региональном уровне выполняет как общие функции, присущие управлению образовательной сферой, так и специфические функции менеджмента внешнего оценивания.

At the article are given characteristics of independent testing management at the regional level, analyzed general and specific functions of independent testing management and given guidelines concerning teachers' training for academic achievements independent testing.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.442.19

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Анісімов А. Ю. 
Формування мотиваційного компонента готовності вчителів гуманітарних дисциплін до тестового оцінювання навчальних досягнень учнів / А. Ю. Анісімов, Н. Д. Ремез // Наша шк.. - 2012. - № 3. - С. 40-43. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто проблему застосування в системі післядипломної освіти тестового оцінювання навчальних досягнень учнів, зокрема проаналізовано рівень мотиваційного компонента цієї готовності педагогічних працівників. Узагальнено результати опитування, зокрема констатовано, що більшість учасників експерименту має низький рівень мотиваційного компонента; відзначено залежність показників сформованості компонента від їх загального рівня знань та умінь, досвіду практичної діяльності. Обгрунтовано необхідність формування мотиваційної готовності вчителів гуманітарних дисциплін до тестового оцінювання знань учнів. Розроблено елективний курс підготовки вчителів гуманітарних дисциплін у післядипломній освіті до тестового оцінювання в контексті підвищення мотиваційної готовності до тестового оцінювання досягнень учнів.

Рассмотрена проблема применения в системе последипломного образования тестового оценивания учебных достижений учащихся. В частности проанализирован уровень мотивационного компонента этой готовности педагогических работников. Обобщены результаты опроса: констатировано, что большинство участников эксперимента имеет низкий уровень мотивационного компонента, зависимость показателей сформированности компонента от их общего уровня знаний и умений, опыта практической деятельности. Обоснована необходимость формирования мотивационной готовности учителей гуманитарных дисциплин к тестовому оцениванию знаний учащихся. Разработан элективный курс подготовки учителей гуманитарных дисциплин к тестовому оцениванию в контексте повышения их мотивационной готовности.

At the article is analyzed the question of forming the motivation component of humanities teachers' readiness for academic achievement testing. Authors give results of the stating experiment and prove the necessity of humanities teacherТs motivation readiness for academic achievements testing at the postgraduate education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Анісімов А. 
Формування в учителів гуманітарних дисциплін навичок застосування тестування як методу педагогічної діагностики / А. Анісімов, Н. Ремез // Наука і освіта. - 2012. - № 5. - С. 3-7. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Висвітлено особливості тестування як методу педагогічної діагностики. Розглянуто питання педагогічної діагностики як найважливішої частини наукової системи педагогічного контролю. Охарактеризовано основні типи тестів та форматів тестових завдань, надано методичні рекомендації щодо формування в учителів гуманітарних дисциплін навичок застосування тестування як методу педагогічної діагностики. Зазначено, що сучасне тестування як метод педагогічної діагностики є комплексом стандартизованих методів вимірювання тих латентних параметрів людини, що визначають рівень її підготовленості та відповідність до освітніх стандартів у конкретній галузі знань.

Освещены особенности тестирования как метода педагогической диагностики. Рассмотрены вопросы педагогической диагностики как важнейшей части научной системы педагогического контроля. Охарактеризованы основные типы тестов и форматов тестовых заданий, даны методические рекомендации по формированию в учителей гуманитарных дисциплин навыков применения тестирования как метода педагогической диагностики. Указано, что современное тестирование как метод педагогической диагностики является комплексом стандартизированных методов измерения латентных параметров человека, определяющих уровень его подготовленности и соответствие образовательным стандартам в конкретной области знаний.

When covering particular test as a method of educational assessment. Questions of educational assessment as an essential part of scientific pedagogical control system. Describe the main types of tests and formats of tests are given guidelines on the formation of the teachers of the humanities skills of application testing as a method of educational assessment. Indicated that the current method of testing as an educational assessment is a set of standardized methods for measuring the parameters of thelatent human determining its level of preparedness and compliance with educational standards in a particular field of knowledge.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Шмарин С. Л. 
Содержание биоразлагаемых компонентов в составе твердых бытовых отходов в Украине / С. Л. Шмарин, И. Л. Алексеевец, Р. С. Филозоф, Н. С. Ремез, Г. Денафас // Экология и пром-сть. - 2014. - № 1. - С. 79-83. - Библиогр.: 13 назв. - рус.

Приведены результаты исследований содержания биоразлагаемых компонентов в составе твердых бытовых отходов (ТБО) в Украине, а также проанализировано влияние изменений в морфологическом составе ТБО на выбросы метана, образующегося в местах их захоронения на полигонах страны.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н931.103

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25086 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Ремез Н. С. 
Разработка методов прогнозирования и снижения опасности динамических процессов в угольной промышленности / Н. С. Ремез, О. А. Вовк, В. В. Вапничная // Пробл. гір. тиску : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 1/2. - С. 18-36. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Рассмотрены вопросы прогнозирования и снижения опасности возникновения и развития динамических процессов; предложена эффективная схема ведения горных работ, позволяющая снизить проявления горного давления, газонасыщенность смежных пластов, регулировать процессы накопления и высвобождения упругой энергии; выбран эффективный метод снижения опасности возникновения горных ударов взрывной обработкой угля и вмещающих пород в районе горных выработок зарядами камуфлетного, камуфлетно-сотрясательного, камуфлетно-отбойного действия, торпедирования и др.


Індекс рубрикатора НБУВ: И14-11 + И310.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70133 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Ремез Н. С. 
Влияние переменного коэффициента вязкости на трансформацию сферических взрывных волн в многокомпонентной вязко-пластической среде / Н. С. Ремез // Доп. НАН України. - 1999. - № 5. - С. 68-73. - Библиогр.: 8 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: В251.332

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22412/а Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
20.

Луговой П. З. 
Упруговязкопластическое поведение подкрепленных оболочек при нестационарном нагружении / П. З. Луговой, В. Ф. Мейш, Н. С. Ремез // Доп. НАН України. - 2000. - № 3. - С. 55-60. - Библиогр.: 8 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: В251.640

Шифр НБУВ: Ж22412/а Пошук видання у каталогах НБУВ 


...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського